Säng säng säng sova sova sova....


Jisses va trött jag är...ska det behöva vara så här??? Tack gode han där uppe att det är helg snart...då ska jag banne mig sova....är barnfri i helgen *kors i taket*..jajamensan barnen beslöt igår för att dem ville åka till sin pappa över helgen så han kommer och hämtar dem i morgon kväll :) Så när jag frågade Magnus idag va vi ska göra denna barnfria helg så fick jag till svars att vi ska sova heeelaa helgen...hmm blir man förvånad av hans svar?? :/ Nej sova hela helgen blir det nog inte..vi ska se om vi kan klämma in ett bio-besök någon dag och se Snabba Cash... :)

Just ja vi var ju till barnens nya skola i morse...ojsan va bra det gick...så nu är barnen ivriga att få gå där... :) haha det blir nog en rätt stor skillnad för dem att byta från deras stora bråkiga skola till en liten o (enligt lärarna) lugn....den kändes mer personlig på något sätt...jag tror det kommer bli toppen!! :)

I morgon bitti ska jag ringa till läkaren..är trött på denna konstiga förkylning nu..

Nu blire sängen...öh oj såg nu va klockan var...inte fan kan man väl gå o sova redan kl 20.20??????

Ps. Kika på Kniven mot strupen ikväll..det är från Avesta tydligen....o jag vet vem som blev filmad.. :P fast är nog bortklippt :/ hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0