Nytt år nya motgångar ;P Välkommen 2010!!

Jahopp..så var det första dagen på det nya året....man brukar säga att så som det gamla årets sista dag slutar, så kommer det nya året bli...förra nyårsafton var bra och så blev ju även 2009...2009´s nyårsafton blev inte fullt lika bra och jag vill inte ens tänka tanken om att 2010 skulle bli därefter....jag hoppas ju att detta år kommer innehålla fullt med roliga och bra saker! :)

Idag har det varit (inte bara för mig säkert ;P) en riktig slöardag...var nykter igår så var ju inte ett dugg bakis men lyckades sova till halv elva ändå :D host host ja jag vet..jag får dåliga vanor av att bo hos Magnus ;P

Barnen har varit ute och åkt pulka men jag som verkligen vägrar att vistas utomhus på vintern höll mig inomhus men fick mig en promenad till affären på kvällskvisten iaf :)

Sitter och munnar på ett glas rött...ahh var riktigt sugen på det idag :) Ska lägga mig tillrätta i soffan nu och se om det är något på tv..





Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0