Lunchtaaajm!!

Är hungrig så jag kan dööö nu....har sprungit omkring hela morgonen så när jag kom till jobbet i morse hade jag hållt igång så länge så jag var redan lunchsugen då... :/ Bilen startar ju inte än så fick ta en språngmarsch till macken o köpa lite grejer som jag sprang hem med innan jag sprang till jobbet....innan kl 8.30 i morse hade jag redan gått över en halvmil..tycker jag var bra..o dagen är ju inte slut än liksom :) Och så lyckades jag finta isfläcken jag halkade på igår...såg den låg där o lurpassade när jag kom gåendes...men med ett snyggt svanhopp så lyckades jag ta mig över den utan att ramla den här gången :P meeen så en bit bort så kommer en farbror på cykel...o vad gör han då tror ni?? jo RAMLAR.....alltså jag tänkte ju direkt att nu jäklar smittar min olycka av sig på omgivningen oxå...så jag sprang fort däifrån ;P

Jag såg att jag hade skrivit min önskevecka lite fel i mitt förra inlägg....den här helgen har ju sett ut så här o ingenting annat.. måndag, fredag, lördag/söndag på samma dag, torsdag o sen fredag igen...SÅ vill jag alltid att veckorna ska se ut :D

Nä nu är nog maten klar i micron...på återhörande!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0