Fredag hela dan :)

Förmidddagen fördrevs med rysarfilmen jag skrev om i förra inlägget...den uppfyllde dock inte förväntningarna...visserligen ska man ju inte se rysare under dagtid men jag har även hört kompisar som sett den på bio o så o inte ens där var den särskilt bra...långtråkig är mitt omdöme... :(

Under eftermiddagen fick jag besök av ännu en sjukling...Isac som förmodligen haft lika långtråkiga dagar som jag...o då passar det väl utmärkt att två sjuklingar försöker roa varandra :)

Vi la Simpsons-pussel på datorn...



Och spelade hockeyspel....o jag skäms att säga det..men gör det ändå..jag förlorade med 3-1.. :/ haha




Nu ska jag lägga mig i soffan en stund :)






Kommentarer
Postat av: Therese

Och åt godis också ser jag :D

2010-01-15 @ 21:05:32
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0