Ännu en skitdag...när ska det vända???

Vill verkligen ha min bil tillbaka!! Den startade ju inte i morse (inte nu heller..) så fick promenera...o vad händer?? Jo under snön som kom i natt var det is där jag satte mina fötter o schwiiiiisch så åker dem framåt o jag tippar bakåt o slår i höften o armbågen..jag trodde på riktigt för en sekund att armbågen spräcktes...fy i helvete va ont det gjorde...efter det så har min arm inte varit sig lik..den har domnat ute i fingertopparna o axeln gör så vansinnigt ont... :(

Och startar som sagt var fortfarande inte....snälla grannen har försökt hjälpa mig men icke...envis bil jag har :(

Nu ger jag upp för idag...GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0