Kvalitétstid

Så har man blivit lämnad i sin ensamhet igen då...Magnus har match o jag håller på att städa o dona lite. :)

Idag kommer trollungarna hem igen..dem har haft en toppenhelg verkligen...Amanda fick en efterlängtad shoppingdag med moster under lördagen o ser fram emot att komma hem o visa upp fynden för sin mor :) August har fått låna brorsans barns cross o all utrustning o är just nu iväg och kör med kusinvitamin o Nicke..jag hoppas han inte kommer hem o visar upp något otrevligt... :/ Nej då det är jag inte rädd för =)

Min mage är inte riktigt som den ska va...men lyckas iaf äta o behålla det jag stoppar i mig...känns som ett stort hål i den fortfarande... :(

Nä nu ska jag skruva upp musiken lite o ta itu med tvätten...apropå musik..såg ni melodifestivalen igår? vilka jävla skitlåtar rent ut sagt!!!

Hejhej så länge!







Kommentarer
Postat av: Marlene

Härligt att du är på bättringsvägen...



Kram

2010-02-07 @ 14:30:00
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0