Hockeyväntar..

Det är idag OS börjar på riktigt säger hockeyfantasterna... ;P August o jag ligger i soffan o inväntar matchen som börjar strax...får se hur länge man orkar titta innan man slocknar...för jag bryr mig inte så särskilt mycket...borde va lite mer motorsport i OS om jag får tycka till...

Apropå slockna så var jag så himla trött igår kväll o somnade av utmattning vid 20-tiden o vaknade nån enstaka gång under natten men lyckades somna om o sova till halv sju-tiden...så satans skönt!!

 Kanske det var för att jag fick ett sött mess på kvällskvisten som lugnade min för tillfället oroliga själ....

Har varit hemma med barnen idag igen....har fått hem de sista sakerna från Västerås....o har även haft en trevlig middagsstund med grannarna....som slutade med att alla barnen bråkade :/

I morgon ska vi ta en dag i skidbacken med varm choklad o grillad korv..mys!! :)

Ha en fortsatt bra fredagskväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0