Hej vinterkräksjukan

Kändes inte helt okej att vara ledig från jobbet idag måste jag erkänna men vad gör man när barnen hade sin första dag på nya skolan idag...dem var riktigt pirriga i magen i morse när vi traskade iväg i snöstormen....någon som oxå kände av magen idag var/är Magnus...han dök upp efter lunch och var magsjuk...så här har vi nu en liggandes i vinterkräksjukan (eller dyl) och jag springer omkring med grummihandskar och skurhandskar o försöker sanera överallt... :/ Härlig start på sambolivet ;P

I morgon vankas det jobb igen och jag ska även ta nya sköldkörtelprover...håller tummarna att dem fått rätsida på detta nu efter den jobbiga sväng som blev i höstas...efter jobbet har jag även visning på lägenheten..hoppas det går bra oxå! Magnus o Therese, ni vet att jag gör allt jag kan för att ni ska få nya BRA grannar! ;) hehe

Nu ska jag lägga mig i soffan med min goda bok :)










Kommentarer
Postat av: Therese

Bläääääääääääää hoppas ni andra klarar er!!!

2010-02-03 @ 21:10:02
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0