Första dagen på en ny arbetsvecka..

Vilken rivstart på veckan...jag fick promenera till jobbet..nu är det så där jäkla kallt ute igen så att bilfan vägrar att starta :( men men....antar att jag försa mig nu eftersom jag skrev i förra veckan att jag skulle lämna bilen hemma mer nu när jag fått nära till jobbet igen...mohaha

Lämnade barnen till nygamla skolan i morse...det värmde en mors trasiga hjärta att se vilket välkomnande dem fick av sina gamla klasskompisar. :)

På jobbet letar jag febrilt efter arbetsglädjen igen...förhoppningsvis dyker den upp igen...




Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad skönt att barnen blev väl emottagna.



Hoppad du hittar arbetsglädjen igen...om du gör det, berätta gärna hemligheten för mig ;-)



Kramar

2010-02-23 @ 20:43:51
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0