Energitjuv..nej tack!

Nu är jag så vansinnigt trött på att alltid ge hela mig till folk som inte ger ett skit tillbaka...som istället bara tar en massa energi av andra och tror att allt kretsar kring dem o att det inte finns andra här i världen som oxå önskar lite uppmärksamhet, ömhet o kärlek....nej fy fan just nu är jag så psykiskt frustrerad så jag skulle kunna klappa till första bästa stackare...

Funderar skarpt på att göra ännu en helomvändning i mitt liv för det här inte något jag accepterar..




Kommentarer
Postat av: Therese

Låter inte nå roligt :´( Du vet ju vart jag finns om du vill prata av dig om vad som helst ;)

Kramis

2010-02-14 @ 22:41:41
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0