En vinterdag i Åsbo-backen

Lördagen spenderades med Therese o barnen i Åsbo-backen med pulk o skoter-åkning o korvgrillning. Det var kallt som satan med blåst o snö som föll...så det gällde att hålla sig igång för att inte stelna till is...

August o Emil



Amanda o Emilia



Therese o jag åkte madrass o det slutade in i staketet med hela nyllena fulla med snö...



Kallt som satan var det som sagt...



Therese uppe på.."berget" som August sa... ;P



Pulktävling blev det oxå..för barnen...så vad sjutton gör Therese i backen??? ;P hahaha



August kraschlandade med boben...inte för att man blir förvånad precis... :/ haha



Det var en kall med supertrevlig dag som avslutades med soffmys framför melodifestivalen...o den har jag fasen ingen lust att kommentera ens...vilket skitprogram....tråkiga programledare o asdåliga låtar....jaja ingen som tvingar mig att titta jag vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0