Sista juldagen

Åhåjaja...låter som en pensionär jag vet...haha...men är sååå trött...sitter lagom vin-seg efter middagen o degar vid köksbordet....August mekar med sitt mekano här bredvid o jag imponeras av hans tålamod o pysslande...Amanda sitter bredvid o retas o petar på alla småsakerna som tillhör mekanot...syskonkärlek <3

Amanda, jag o mamma har varit på mellandagsrean...o jävlar i gatan va vi handlade :P var inte såååå galet mycket folk tack o lov....

Hade tänkt att ta med August till Hovet o kolla på hockeymatch men beslutade för att det är INTE värt det med tanke på hur töntiga alla supportrar är o inte kan uppföra sig så vi stannade hemma...tacka vet jag speedway..där vet man hur man ska uppföra sig minsann!!

Nä fan det här håller inte..nu ska jag gå o fylla på vinglaset lite o kolla in om det är någon film att "somna med benen i kors på syrran" till.. :P haha

Hejsvejs!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0