Tristessen åt upp oss

Ännu en TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKDAG!!! August har legat o gruffat o stånkat hela natten så det blev återigen en dag hemma...jag skickade iväg Amanda till skolan o somnade sen om..o vaknade vid 10-tiden av ett kameraljud..August fotade när jag sov:/ haha "Mammaaa du är trååkig när du sover!!" sa han när jag yrvaket tittade upp med ena ögat....japp det var bara till att masa sig upp....

Bråkat är vad vi har gjort idag...bokstavligen...båda höll på att bli tokiga av tristess...skulle till tandis med August vid fyratiden o redan kl tre så stod han med kläderna på o ville åka...behöver jag säga att vi ska gå till skola o jobb i morgon?? haha

Ska kolla på Bonde på tv o sen hoppa i säng..igår la jag mig före kl 20...hujeda mig va skönt det var!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0