Smällkaramell

Pust o stön...lär väl skriva nåt här så ingen tror man gått o blitt dööö eller nåt som man säger så fint här uppe i norr.. :P Sen man blev Avestabo så har man lärt sig mååånga konstiga ord o uttryck..haha...men jag gillar´t..mina Avestavänner säger att jag pratar stockholmska o de i Sthlm säger jag pratar dalmål....o jag säger RIKSSVENSKA!!!!!! :D

Ja ja..det var lite om det.....

I övrigt så är jag så satans trött så jag skulle kunna somna springandes....dagen igår var den värsta på länge...o idag på eftermiddagen så kom orden "åååhh den här dagen som började så bra" ur min mun....ja det är konstigt/roligt hur en endaste sak kan vända upp o ner på en dag....hahaha men i morgon folk..I MORGON har jag fredag...det tråkiga är att jag har en krasslig plutt här som jag förmodligen måste vara hemma med....gaaaaaaaaaaaaaaah iiinteee nu till jul o allt... :(

Nä nu ska jag fortsätta packa...

Tjing tjong!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0