Onsdag..nu vänder det!!

Tänk om man fick vända sig om i sängen o dra täcket över huvudet o somna om när klockan ringde...aaahh vilken känsla va....men nä går ju icke för sig...bara gå upp, titta på termometern som visar 16 fucking minusgrader ute o se gla ut...kallt ute men VARMT inne...pjhuuu så varmt så jag kan liksom inte klä på mig på mornarna..jag hinner svetta ner dem tills jag är klar att gå iväg...Amanda har legat o ropat i natt att det är såååå varmt...ändå drog vi ner värmen på elementen för ett tag sen...får nog börja äta isglass till frukost... :P

Onsdag idag då....snart helg igen....tjofadderittan va skönt!! Har gått o lagt mig kl 20 varje kväll...orkar inte hålla ögonen öppna...barnen är likadana...måste vara världens kvällströttaste familj...haha..men å andra sidan är vi skapligt morgonpigga...o hellre det anser jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0