Nyårsafton

Vaknade vid 10-tiden i morse o kände mig konstig...nästan febrig....har sen dess varit konstigt sentimental....tårarna har kommit av minsta lilla...ska snart lägga mig i ett varmt bad o hoppas på ett bättre välmående...

Denna låt har jag minnen till o tycker Minnah gör den kanon :)




Ikväll är det fest hos Lotta...vilket jag ser fram emot jättemycket..men saknar mina barn massa en dag som denna...men efter att ha firat varenda (utom en då deras pappa hade dem o jag var nykter o agerade chaufför..) nyårsafton med dem så får jag för en gångs skull  "unna" mig en festkväll som denna.. *ett försök att mildra det dåliga samvetet* ....dem ska fira med min mamma, pappa, syster o bror med familjer och det blir massa gott att äta/dricka o en hel del raketer är inköpta så det går ingen nöd på dem "over there" <3

Gott slut och ett Gott nytt år på er alla!!! Va snälla mot varandra och er själva <3






Kommentarer
Postat av: Frida

ljugpotta:P

jag har nog varit hos dig ett nyår ja, å då var du då INTE nykter;P

2010-12-31 @ 13:21:59
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ah, later som du har lite nyarsblues. Lagg av att lyssna pa sentimental musik utan hoj volymen med nagot poppigt istallet. Kombinera med en snygg outfit, lappglans, hoga klackar och en svangom med ett glas bubbel in handen sa kanner du dig nog battre. Ytligt. Mja... kanske, men det funkar! Ha en kul kvall. Kram, M.

2010-12-31 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0