Jul jul strålande jul

Så var julafton över...mamma firades med massa födelsedagspresenter och sång....seeeeeeeeeeen högg vi in på all julmat...ja det åts så magen stod rätt..precis som det ska va...tur det finns samarin.. :P

August är fortfarande hostig o har inte varit ute sen i tisdags...o idag har jag ont i halsen..men det går nog över.... I hope....idag ska han dock få komma ut lite då vi ska efter lite frulle åka iväg o köpa batterier till hans radiostyrda bil han fick igår..det hade jag givetvis glömt att köpa...shit pommfrit va paket det delades ut....Amanda var rätt bra lyrisk...fick bla en laptop samt SEX stycken presentkort på nära 2000 spänn...give ME!!! säger jag bara...hahaha August fick allt han hade önskat sig...bla radiostyrd helikopter, radiostyrd bil, presentkort på team sportia o exakt det lego plus tv-spelen han pratat om...o inte att  förglömma den dumper han visat mig hela hösten på leksaksaffären...dit han tagit mig en gång i veckan för att visa för att vara på den säkra sidan att jag inte missar nåt...hahaha

Nä nu måste jag ha nåt varmt för halsen...

Hare King!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0