It´s good to be me

Skulle ha en lugn o skön helg o det har det varit hittills...pizzamiddag igår, städning o godisbakning idag o nu ligger Amanda o jag i soffan o kollar på Narnia o provsmakar knäcken...mumsfiliibabba :P

Satt halva förmiddagen med Comhem i örat o försökte lösa vad som var fel med vår hemtelefon...vi hittade felet o med lite omkoppling av sladdar mm så fungerar den nu åter igen... :) Strul-Comhem...jag tycker dem krånglar ofta... är det bara jag som har otur med dem???

August ska ha kompis sovandes här inatt o jag hoppas dem ta liiiite sovmorgon iaf...jag skulle vilja sova fram till julkalendern börjar...den får man ju inte missa!!! :P

Nu ska jag måla lite naglar....



Kommentarer
Postat av: Lina

VADÅ KATTEN BRANN!

förklara!

2010-12-19 @ 10:52:13
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0