Hungrig som en vaaaaaarg

Man ska ju inte skippa middagen pga att man "känner sig mätt" för att sen börja bli lite småhungrig vid 19-tiden för att tänka "äh jag klarar mig" för att två timmar senare hetsäta fyra mackor o en kopp o´boy...gaaaaaaaaaaah så hungrig jag var!! eller ÄR rättare sagt...blev ju knappast mätt...skulle vilja ha en pizza men ingen som ville bjuda mig på det...hahaha men nu börjar klockan iaf att ticka på så snart kan man gå o sova o glömma bort hungern... kalla mig lat men ja, det är inte kul att laga mat när man är helt allena...men i morgon då blir det maaaaaaaaat...o dryyyyyyyyyyyck...då blir det nyårsferre!!! :D



Sov gott!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0