Ho Ho Ho

Det var en lite annorlunda vecka det här...det började med att katten brann härom kvällen..fy farao, det var länge sen jag var så rädd....o igår hade August julfest med klassen där man fick skrika sig hes o få tinnitus på köpet...o i två dagar har vår hemtele varit död när man ska ringa ut men när man ringer till oss så tutar det upptaget..Comhem har hjälpt mig med felsökningar men hittar inget så är min telefon som är vajsing förmodligen..så måste köpa mig en ny någon dag..men idagsläget passar jag på att njuta av en tyst o lugn telefon..men idag är det äntligen fredag o kvällen tillbringas i soffan...är lagom trött o tänker inte lyfta ett finger i helgen....yes va skönt!!!

En vecka kvar till julafton o mors födelsedag...ett halvår till midsommar :D





Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack för den bilden...mums



Kram

2010-12-18 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0