Tjofräs..jo men visst sörru..

Ååhh min lillstumpa är iväg på skolresa o jag saknar henne massor...allra helst när jag fick ett mess på dagen som löd "mamma jag har så jäkla ont i magen"..då led jag med henne..jäkla typiskt att hon skulle ärva min cp-mage....då får man bli van att alltför oftast gå med ont... :/ men ikväll när jag pratade med henne så hade det gått över efter medicinering och hon hade jätteskoj :)

August o jag har städat o fixat i kaninburen o även låtit honom gå lös...han hoppade direkt under min säng o där stannade han resten av sin "fria" tid...nu ligger han ner burrad i spån o hö..ser lite mys ut faktiskt :P

Nu är det duschdax o sen ska jag o August ta lite Ålandskryss-godis o mysa i soffan till Fånarna på fortet...för visst är väl det även i kväll??

Pöss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0