Sussilull

Gick här o släckte ner o förberedde för att strax gå o sova eftersom vi ska upp tidigt i morgon bitti..och så RÅKADE jag titta in i kylskåpet o fick se skagenosten som jag köpt idag så nu sitter jag här helt plötsligt med två mackor o mumsar i mig trots att jag egentligen var på väg till sängs...så det kan gå :P

Har beställt converse-skor till Amanda idag..fan ta om någon snor dem på skolan...då blir jag sur för inte var dem billiga inte..August o jag hittade en jacka (o annat smått o gott..) till honom idag men den får vänta tills på måndag då mitt konto fylls på igen..jo det har ju varit barnbidrag i dag jag vet men va sjutton, med skolstart, skolresa på ingång, tomt i kylen o kryssning i morgon så rinner pengarna iväg rätt bra...fi fan för pengar..om man inte har gott om dem förstås :P

Nu är mackorna uppätna o ska ta o polera gaddarna o krypa ner i säng...kl 05.00 ringer klockan i morgon...huuua!!

Sov gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0