Sol sol sommar o sol...det är då jag mår som bäst!!

Vaknade vid kl 4 i morse och fick en riktig vinterkänsla....snacka om PANIIIIK!!!! Jag verklingen AVSKYR vintern..ser absolut INGET positivt med det....det är kallt, halt, is på bilen, blött på hela hallgolvet, mörkt, tar femton år att klä på sig ytterkläderna etc etc....nej jag kan faktiskt inte komma på en enda bra sak med vintern...jag skulle vilja vara en björn som kunde gå i ide under denna årstid....Okej nu är vi ju fortfarande "bara" inne i augusti men vi vet ju alla hur fort dagarna rusar iväg så snart är vi där...dryga månaden kvar innan vi förmodligen får se första snöflingorna....FY FAN!!!! :/

Nu måste jag nog fortsätta här...hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0