Snyft snyft

Det händer inte var dag att jag grinar till nåt på tv men dumma ;) Amanda tvingade mig att se på Djursjukhuset ikväll..och är det nåt som kan få mina tårar att spruta så är det detta program..när det är sjuka djur som inte går att rädda....och det var inte lätt att hålla sig när dem visade vargen som var så pass njursjuk så hans liv inte gick att rädda och hans skötare sedan 6 år tillbaka var alldeles rödgråten...då var mina kinder blöta oxå kan jag säga.....det fick mig att tänka på filmen "Dansa med vargar" som jag tillsammans med min syster såg hemma i hennes soffa när den kom runt 1990-talet o hon stortjöt när vargen dog o jag började asgarva åt henne...haha va elak jag var, hon skulle sett mig nu ikväll när jag såg djursjukhuset... ;)

HAHAHAHAHAHA nu är det en karl som har hela armen uppkörd i noshörningen på samma program som nämnt ovan o drar ut allt bajs....shit vilket mysigt jobb...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du gråter inte lika mycket åt det sistnämnda med noshörningen då??? :-)

Du ska se på tv med mig någon gång så ska du få se någon som kan tjuta.



Kram

2010-08-20 @ 11:35:43
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha, ha ha...Jaaa, komer du ihåg?!, det var ju skitsorgligt ju!

2010-08-20 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0