Slitet...

Ååååhhhhhhhhh jag är såå trött idag....inte bara idag ju, är det varje jäkla dag.känner verkligen hur allt jag tar mig för tar på mina krafter...läkaren som undersökte Amanda idag var även den läkaren som tog itu med mig o min körtelfeber så han passade på att känna o klämma på mig idag o mina lymfkörtlar är fortfarande svullna o han ville jag skulle hålla koll på dem ett tag o se om svullnaded går ner eller inte..gör dem inte det så vill han göra punktion på dem o göra prov på innehållet...huuuuuuuuuuuuuuuuuua nu pratar jag med lymfkörtlarna hela tiden o ber dem försvinna... :/

Har hjälpt Amanda att starta upp en egen blogg idag....sen fastnade ju jag framför datorn o lusläste igenom alla hennes kompisars bloggar...haha vill inte ta ordet fjortisar i min mun men ja ni fattar va... :P lite roande var det faktiskt.. :D

Hua nu åskar det ute... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0