Positiva jag :P

Fy fan va jag längtar till helgen...vill vara lite eller nää MYCKET ledig o få sovmorgon..men nä ledigt o sovmorgon lär man väl inte få...åker till Åkersberga i helgen o ska vara barnvakt o dem vill ha kräftor, skräckfilm o vara uppe hela natten har dem sagt....jahupp...så gick det med min skönhetssömn :P Jaja får väl se vem som somnar först... ;)

Meeen åååh nu vill jag gå o sova..är helt slut....ska det behöva vara så här???? om två år ska ju jorden gå under o ska man inte passa på att leva livet nu dårå istället för bara jobba jobba jobba??? Man ska väl göra det man är BRA på...jag är bra på att vara ledig...ledig 47 veckor o jobba fem veckor per år borde det ju vara...

Haha det här blev ju ett positivt inlägg...märks att det är min första arbetsvecka efter en lång frånvaro va!?..då går det lite trögt... ;) haha

Jaja..någon gång kommer jag nog på vad jag vill göra för skoj när jag blir stor :P

Nu ska jag kura ner mig i sängen o kolla tv..

God natt o hej!!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, basebolljackan blir din för 120 kr :p fick det budet tre ggr av dej strax innan nio! sötpucko!

2010-08-27 @ 21:30:21
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, va fränt! berättade de för ronne o snöre :) bosse får ta höra om kaninen imorgon.. han är ute på galejj! :D



skicka din mejl så skickar jag uppgifter om kontonummer. ska jag skicka jackan eller tar du den på jobbet? eller äru sjukskriven? förlåt om jag inte hänger me i svängarna. kan ju ge den till frida också :)

2010-08-27 @ 22:23:36
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

ja men gud ja! :D det var ju det bästa o enklaste! visste inte om du jobbade igen, men va bra! :D

2010-08-28 @ 07:56:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0