Killing my feets

Åååh mina fötter bokstavlingen bränner o blöder ikväll...har sprungit med hööögklackat runt i alla affärer ikväll dragandes med barnen...Amanda åker ju iväg på skolresa på onsdag o behöver MASSOR till dess...så det blev regnkläder, gummistövlar, skinnleggins, kavaj, linne o necessär till henne....August fick en jacka, väska o ett par solglasögon...själv fick jag hårfärg...jag som inte har färgat håret sen i vintras eftersom jag tänkt att färgen ska gå ur så mycket som möjligt så jag sen kan bleka det..men nu sitter jag här med mööörkt hår igen alltså eftersom jag även har hunnit haft i den nya färgen i håret i kväll... :/ Vi var även in på ÖB o handlade massa smått o gott...o sen in på Willys o fyllde kyl o frys...sen hem o in med bilen på gården så jag kom fram ända till porten o tänkte passa på att hinna slänga i mig lite mat innan jag körde bort bilen till parkeringen men nää det hann jag ju inte för rätt som det var så var det någon som hängde på tutan i sin bil o där utanför står några tattare som håller på att flytta in i lägenheten ovanpå mig som ville fram.. :/

Har ikväll lyckats skaffa oss en sjätte familjemedlem oxå..fast den får inte komma hem förräns i morgon...då får ni även se vad det är för en ny bäbis..tihi ;)

åhååå va ska jag göra med mina onda fötter????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0