God morgon gott folk!

Efter äventyren som jag var med om igår så får det blir en "hålla sig inne"-dag..ska städa o tvätta lite tänkte jag..o soffslappa förstås.. :P Men ska ta mig ut en sväng senare för att rensa o slänga lite cyklar...August fick en ny cykel igår så hans gamla ska på tippen samt såg jag att Amanda har en gammal skruttig kvar så även den har gjort sitt.. =)

Kaffet ska jag skippa helt idag för jävlar i havet vad magkatarr jag hade igår...så nej det håller inte..bort med kaffet för ett tag!

Sååånt deprimerande väder ute...mörkt o dystert ..o jag är TRÖTTTT!!!! behöver ju sol o värme så att jag kan få ladda mina batterier...



Förresten...jag saknar mitt blonda hår....funderar på att göra nånting åt det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0