Första måndagen i augusti..

..och även första semesterdagen.....och den firade vi med att gå strax efter kl 7 i morse....då väckte Amanda mig...barnen är iväg på fotbollsskola hela veckan så här sitter jag med en kopp java i lugnan ro och funderar på vad jag ska hitta på.....är sugen på svampplockning..men kan ju glömma att jag går ut i skogen själv...nä det finns det ingen risk att jag gör...funderar på att ta en lugn prommis ner på stan...

Ställde mig på vågen precis...hittade faktiskt en sak som sjukan hade en bra inverkan på mig...jag har gått ner 3,5 kg under denna tid...tjooohoo

Då blir man sååå hääär glad....hahahahaha






Tyckte det var dax för lite muntra foton efter denna dystra tid :P

Nu ska jag fixa till barret...tjomors så länge!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0