En dag söderut

Go kväll i stugan....gääääääääääääääsp...behöver jag säga att jag är trött?? Nä tänkte väl det... :P Kom för en timme sen hem från Åkersberga...bror har fixat till mitt vrålåk så nu spinner hon som en kissemiss igen :D

Jag o August passade på att låna brorsans hund o gick en tur runt området..hamnade nere vid båtbryggan där vi satte oss o tittade på båtarna som passerade...aaah vad går väl upp mot Stockholms skärgård en riktig solig sommardag??!?!?!? Härligt som tusan!! Amanda, hon är snorig o inte fit for fight så hon låg kvar i soffan medans vi promenerade...stackars lilla pluttan...








Kusinerna Jennifer o Filippa kom förbi en sväng o då gick det så här för August..det är GIRLPOWER det!! :P hahahaha



Fan va jag Ogillar min mobilkamera...skitkamera!!!

Nu blire natter här...Sov Sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0