Den som hittade på arbetet, den kan inte haft något att göra...

Fem dagar kvar till jobb...o i morgon börjar som sagt skolorna här igen...August sa i morse "vad KORT sommarlovet var!!" Ja det tycker jag oxå..att sommaren var kort....för mig blev det ju inte någon riktig sommar i år...känns som jag gick bet på hela den årstiden...inte en enda gång har jag eller jag o barnen varit till stranden..sanslöst..kan vi backa bandet och göra om det hela? fast på ett annat sätt förstås...aldrig att jag vill bli så där sjuk igen..det var det jävligaste jag varit med om!!! men nu är jag frisk (så frisk det nu går att va om man är jag :P ) o har några semesterdagar kvar..o då öser regnet ner... :/ hahaha fy fan kan man aldrig få va nöjd liksom???

Har varit på möte med rektorn o August alla lärare....det gick bra...förutom att jag fick sitta där o skämmas en stund över en viss person...nej det var inte över August...i morgon börjar han om trean och det känns som ett helrätt beslut.

Åhh va jag längtar till lördag...då ska det frossas!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0