Vinden vänder..

Har inte mycket tid till övers att blogga för tillfället..det packas o fäjjas här hemma hela kvällarna o på dagarna är jag ju o jobbar....ikväll har August o jag monterat ner min säng så nu blir det till att sova i soffan resten av veckan...men det funkar väl i nöden oxå :)

Jag fattar inte att jag blivit så jäkla finnig på sistone...i hela fejset verkligen...undrar om det är stressen o hetsen jag lever i just nu..jag hoppas det blir bättre...ja det hoppas jag verkligen!!

Igår fick jag iväg 3 viktiga samtal som jag gått o våndats för....var tre positiva svar jag fick på de samtalen...men nu börjar striden för samtal nr 1...antar att det blir mycket nu i några månader framåt..men jag hoppas o tror att det kommer gagna mig o barnen i framtiden o att det kommer bli riktigt bra...*peppar mig själv*

Aaahhh vilket fint sovrum Lulu Carter fick till på tv precis...fan va avis jag blev! =)

Nä nu ska jag krypa ner i soffan under mitt täcke o kika lite på tv..börjar ju en ny serie strax...jo men visst jag ska kolla på en serie *ritar kors i taket*..men kan lugna er med att det nog inte blir några mer avsnitt sen i Marie´s liv eftersom jag inte är någon tv-älskare..nejnej datorn är mitt liv :P hahaha

Sov gott allesammans!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0