Stormen river öppet hav...

Sista inlägget jag skrev var "vinden vänder"...haha vilket jäkla skämt!!! Igår stormade det ordentligt.....vilken skitdag!!!  Kan ju bara hoppas att det blir bättre idag...jag fattar verkligen inte..om o om igen dyker det upp nåt...va fan är det som pågår egentligen???? Jag kan verkligen inte tro att HAN där uppe ser på mig med ett sånt ont öga...man kan ju undra vem jag var i mitt förra liv eftersom han vill straffa mig i detta... :/

Nu börjar det närma sig helg iaf...den man brukar längta efter för att få sova ut på mornarna o få lite lugn o ro...HA det är bara att glömma i mitt fall...på lördag går flyttlassen...då blir det slit o släp...

Nu ska jag fortsätta fixa lunchen jag ska ha med mig till jobbet....

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0