Mmmm I feel goodienamnam

Blidde en myskväll igår...trevligt sällskap, god mat, efterrätt o en massa godis....o skratt o härj...sköj sköj :)

Har dock inte sovit så bra...varmt inne o var tvungen att öppna sovrumsfönstet o precis under mitt fönster beslutade man sig för att ha efterfest eller nåt...ett jäkla liv...kl 5 vaknade jag sista gången av skratt  o rop...suck :/

Men inte hänger jag läpp för det idag..nej nej...mår så himla bra idag o strax blir det lurre o sen en promenix med Fru Kvast...ähm jag mena Hast :P mohahaha som för övrigt räddade min morgon... TACK!! :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Fru Kvast???? Hmmmm kunde du inte hittat på nått roligare än kvast :D hahahahaha Ja du ska vara snäll du om du vill ha flera livlinor någon morgon här fram över ;)

2010-04-03 @ 17:15:33
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0