Gaaah snacka om att tappa humöret!!

Det värsta jag vet är människor som går till angrepp för nåt som dem absolut inte har någon aning om..som kastar skit i ansiket o anklagar en för någonting som absolut inte stämmer...som tex "du kanske ska sluta att ränna ute så ofta.." öhhh undrar om människan i fråga skulle säga så om denne visste att i november var sist jag var ut...(alldeles för länge sen mao :P ) jo det skulle nog denna människa..för att spy galla över mig är nog det enda denne klarar av oavsett om det är sant eller inte...men ta hand om sina barn vet denne fan inte hur man gör hur mycket man än försöker förklara.

Nu är jag så jävla trött på detta så på måndag tänker jag ta itu med vissa saker som jag dragit mig för...jag ska våga be om hjälp! =) Jag har fan rättigheter jag oxå, men det här handlar inte bara om mig..barnen ska inte behöva lida för deras mammas dåliga val ..;)




Kommentarer
Postat av: Frida

sv; kalvar på grönbete, precis så kommer det vara;P

2010-04-10 @ 15:56:24
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0