Ensam..isch!

Har varit till Sthlm idag o lämnat barnen hos systeryster/mamma o pappa...dem ska vara där på påsklovet...själv ska jag jobba...fast bara 3 dagar :D i morgon kväll ska jag sova på sömnlabb...min sömn håller på att utredas...jag har redan fått sova med grejjer fastkopplade på mig som registrerar mina rörelser o andningar....sömnapné o restless legs blev resultatet....nu ska dem mäta hjärnaktiviteten....det gissas att jag har så mycket tankar o funderingar o sånt så att hjärnan inte slappnar av på nätterna utan jobbar på högvarv så därför känner jag mig aldrig utvilad o är nästintill medvetslös vissa dagar...jag märker att ju mer stressad jag är desto mer går jag i sömnen o håller på...får se vad dem kommer fram till med detta test...

Nu blir det natter o i morgon är det kvällspass som gäller..

Kram o godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0