Sonntag

Hämtade hem barnen tidigt idag..redan på förmiddagen..var till Holmen där det var Familjedag...hoppborg, bågskytte, korvgrillning, ponnyridning mm....dessutom hade roddklubben ställt upp ett tält med två roddmaskiner så man kunde tävla mot varann..jag o Therese fick för oss att ställa upp..grannfejden liksom ;P haha....fyyy faaaaan vilken mjölksyra jag fick i armar o ben...det var sviinjobbigt..och inte vann jag heller...morr...men nåt bra måste jag ha gjort för roddklubben försökte värva mig efteråt...hahahaha

Amanda och Emilia busar




August får sig en lektion i bågskytte


I morgon är det jobb igen då...om jag är laddad?? näää verkligen inte...faaan två snabba dagar sen är det måndag igen liksom....min eviga kamp den är mot klockan..hinner fan inte nånting känns det som...urk..

Nä nu blir det snart sängen..

Sov så gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0