Sol övergick till regn

Mitt inre liknar ett riktigt oväder..det måste va nån förkylning på g eller så..har två dagar i rad avvikit tidigt från jobbet pga att jag mått konsigt...o det behövdes inte mycket ikväll för att sätta mitt humör på tvären...jag känner mig i riktigt dålig balans....barnen har åkt till deras pappa så jag ska försöka ta sovmorgon i morgon...hoppas att rikligt med sömn kan göra underverk med mig...

Ska ut o handla mat nu...tomt hemma o är vrålhungrik...har ögon som krånglar o tagit droppar som gjort att jag har dimsyn så får ta det lugnt med bilkörningen ;P lugn bara lugn...det hinner gå över tills jag kommit ut till bilen :)

Hoppas ni har en bra fredagskväll. :)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0