Nu var det gjort...

Har idag färgat håret TRE gånger...hahaha...eftersom jag hade så blekt hår och ville färga det mörkt så fick jag göra det i olika etapper..det blir rätt bra till slut...även om det kanske inte syns på bilderna nedan.. ;P



Även Amanda fick ny hårfärg :)



Vi tog oss till Lillsjön med familjen Hast..(Isac & August på bild)



Amanda & Emilia





Fick tokont i magen när vi kom till Lillsjön så jag satt mest på bryggan o filosoferade...låg en stund när jag kom hem sen o fick världens frysattack...men nu känner jag mig lite bättre men magen molar till ibland... :(

Har kollat lite speedway ikväll...men tråkigt idag..inte alls på humör för nån speedway...allra minst när det går dåligt för svenskarna....men inte ett skit på tv ikväll...vilken tråkig lördagskväll...

Snart säng..skööönt!

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skitsnyggt hår!!!

2009-09-13 @ 09:05:12
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Susanne

Håret blev jättebra på både dig o Amanda!

Men vad gör August där med er?, vad jag minns så skulle han ju ALDRIG mer fiska?

2009-09-13 @ 10:38:21
Postat av: Marie

Sv; haha ja du va gör August där?? Han måste ha glömt... ;)

2009-09-13 @ 11:30:58
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0