Lunchtaajm

Raaap.. :P sitter här apmätt efter den goda lunchen jag ätit..åt resterna från lunchen igår...fick för mig att åka hem idag o äta...såå skönt att komma hem till tystnaden så här mitt på dagen...det blir liksom som min lilla oas där jag kan ladda batterierna för att orka med resten av dagen....

Idag är en sån där dag som man kan kalla för "körig.." följa med August till innebandyn direkt efter jobbet o sen på föräldramöte i skolan...ska diskutera hur dem ska få ihop pengar till skolresan...sånt är ju alltid kul..NOT..urk...hatar när dem ska sälja saker för det slutar ju alltför oftast med att man själv får handla upp allting...

Har lovat August en ny innebandyklubba oxå för hans är en halvmeter för kort typ...hmm måste hinna köpa den innan det börjar ikväll... :S

Nä nu måste jag ta vrålåket ner till jobbet igen..

Ha en finfin måndag!!

Och ang nedan..lika bra nu som då.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0