Hipp hipp Hurraaaa

Grattis på mig och tack alla mina nära och kära för era gratulationer på min födelsedag som varit idag!!! :)

Jag vaknade i morse av att barnen låg i min säng o pratade men jag låtsades sova för att August hade ju lovat mig frulle på sängen idag så jag ville ju inte förstöra min chans liksom...men vet inte va jag gjorde för fel..för frullen fick jag gå upp o fixa själv...otippat... :S haha

Syster med familj kom upp till Dalarna idag för min skull..var trevligt att få visa dem vårt nya boende.. :)

Vi tog oss till skateparken så killarna fick åka av sig lite :)








Jag bad tjejerna att göra de fulaste grimaserna som dem kan..men jag ser ingen skillnad gör ni?? ;P haha










Har varit en härlig dag idag och det bästa var när mamma ringde och sa att presentkortet inte var tillräckligt som jag fick så jag har mer pengar att vänta.. :P Så IKEA se upp på söndag för då kommer jag o skaffar mig äntligen en ny säng som jag spanat på!!! :D

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vi kanske ska ringa och varna dem att vi kommer på söndag. Kan gå vilt till, löningshelg och allt;)

Kul ska det bli ialla fall.

2009-09-21 @ 20:51:30
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0