En tisdag i September

Fy fan va kallt det var ute i morse....fick jag höra....har ju inte haft nån termometer men idag har jag köpt mig en alldeles egen.. :D

Precis som igår så satt jag färdigsminkad  o påklädd vid frukostbordet så August kommer upp från sängen dunderförkyld....så det var bara att sätta på sig mjukisbraxorna igen o lägga sig i soffan o spela tv-spel med honom..trist med sjuka barn...

Hade besiktning i gamla lägenheten idag...gick inge vidare...får se va jag måste betala...fy faan för utgifter....fick min parfym idag...konstaterade att jag kommer lukta lika (gott!!) som halva Sveriges befolkning med tanke på att den ligger etta på topp-listan...så kan ni försöka gissa vilken parfym jag menar... ;P

I söndags var jag ju på IKEA och skulle äntligen köpa min efterlängtade säng..men vet ni vad?? den var tamigfan slut!!! Så det fick bli en annan istället...och idag är jag såå nöjd!! Blev superfint i sovrummet!! (när jag nu kan plocka bort alla klädhögar som ligger med tanke på bristen av garderober..men Gamla Byn är på väg med ett par stycken.. )

Jag fick hjälp att skruva ihop sängen :)





Min sockertopp :)



"Maaammmaaa kan vi äta blodpudding idag? Maaammmaa när ska vi äta blodpuddingen??" så lät det ur August trut idag/ikväll...inte lätt att blanda ihop allting..blodpuddning som chokladpudding...same same but different :P





Tack för alla värmande och peppande ord jag fått idag! Jag lovar, i morgon ska jag ta tag i det....

Kram o godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0