Beroende yes i am...

Mina stora beroenden har varit choklad, mobil o dator..och då facebook framförallt...det har tjatats o gnatats om att jag ska börja blogga o jag sa alltid neeej..inget mer beroendeframkallande sa jag...men till slut så gick jag ju på det där o som ni ser så har jag ju en blogg....det har även tjatats o gnatats om Farmville på facebook....men neeeej inte ännu nåt som är beroendeframkallande.....men idag åkte jag dit så det skrek om det....de senaste 2 timmarna har jag suttit fastklistrad framför datorn...hur ska jag ha tid med detta Therese?????? ;P hahaha

Nu ska jag försöka slita mig o hoppa i säng..

Kram o gonatt! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Moahahahahhaa lugn det här är bara början. Vänta tills gården blir större och du har mer att skörda och ta hand om ;) Och har du inte tid en dag så har vi ju en bondvikarie ;) Magnus hahahaha

2009-09-02 @ 05:50:50
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag håller mig borta från Farmville och Maffia och vampyrspel och allt som finns på FB, jag sitter också redan alltför mycket vid datan :-)

2009-09-03 @ 19:50:43
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0