Alla sätt är bra utom de riktigt kassa..

Gaaahhhh va det är svårt att hitta på rubriker emellanåt... :S

Måste iaf säga att det är såååå tråkigt att ingen kommenterar...läser gör ni ju uppenbarligen... :P Kom igen...meeer kommentarer vill jag ha...tråkiga..roliga...taskiga..snälla...va som helst bara ni skriver nåt.. ;P haha nä då det räcker med ett "heeej" :)

Jag har lekt tandläkare ikväll....i somras rotfyllde jag en tand...och jag gnisslar tänder så förbannat på nätterna så jag har redan gnisslat sönder den så den var alldeles vass på sidan o har så varit i några dagar nu (veckor...men jag orkar fan inte gå till tandis...) så idag drog jag fram nagelfilen o slipade till den...aaahhh va len o fin den blev :P hahaha alla sätt är bra utom de dåliga...jaa men vilken bra rubrik..tack för den televerket..

haha mycket svammel blir det....nä nu ska jag gå över mitt nytvättade (dock torra) golv o studsa i säng..

Gokväll sov så göttigt!!

Kraamis

Kommentarer
Postat av: Magnus Hast

Följer din blogg dagligen det är mitt dagsnöje :)

2009-09-10 @ 22:46:54
Postat av: LinaKinaPina

Imorgon är degt FRIDAY!!!

2009-09-10 @ 22:59:29
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, jag håller med, svårt det där med rubriker. Jag är in och läser här dagligen men är så dålig på att kommentera. Förresten så tror jag att jag såg dig på holmen i söndags på familjedagen men jag blev osäker eftersom jag bara "sett" dig här på bloggen och det kändes lite dumt att kanske säga hej om du inte kände igen mig s Fånig och osäker som man är :-) Anyway, ha en toppen fredag!

2009-09-11 @ 08:00:04
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Frida

heeej:D

2009-09-11 @ 16:47:17
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0