100 frågor o svar...det här visste du inte om mig...

1. Tre namn jag lyssnar till: Marie, mamma (namn?) och Marren

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Ser ofta möjligheter när andra ser problem

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Slösaar på tok för mycket pengar

4. Detta är jag rädd för: Trånga utrymmen bla

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, skratt och sömn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Förstå mig på karlar, Förstå mig på karlar och förstå mig på karlar :S

7. Detta tycker jag om att göra: Sitta vid datorn :D , jobba och hitta på skoj/mysa med barnen

8. Detta vill jag göra just nu: Kraaamaaaaaaaaaas

9. Bästa känslan: Glädje/Lycka

10. Värsta känslan: Sorg

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Humor, omtänksamhet och händig ska han va så klart!

12. Är jag kär just nu?
haha nej nej

13. Jag vill gifta mig? Been there, done that haha men ja jag skulle absolut kunna göra det igen..och jag vet hur :P

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Uppleva kärleken igen, se mina barn växa upp, se mina barnbarn

15. Min käraste ägodel: mobilen är god etta och datorn kommer tvåa

16. Något jag vill ha i present:
Fyller ju snart o då vill jag ha presentkort så jag kan köpa mig min efterlängtade sänggavel :)

17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpor o klänning..jaaa det är trosor o bh under oxå ;)

18. Favoritkläder: jeansleggins och långtröja för tillfället

19. Favoritdjur: kissekissekiss

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hårdrock, pop, disco...blandat är bäst :)

21. Favoritlåt just nu: Lady Gaga-Paparazzi

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Öhh skolan?? Hallå jag är 35...

23. Stjärntecken: Jungfru

24. En bok jag älskar: Åhh nu minns jag inte namnet på den bara för det :(

25. En film jag älskar: Den första riddaren <3

26. Tv-program jag gillar: Är dålig tv-tittare

27. Favoritdoft: Vanilj

28. Detta äter jag gärna: Allt o mycket..tyvärr...haha

29. Dricker helst: Cola

30. Favoritgodis: Choklad

31. Vart vill du resa: Prag

32. Färg på mina ögon: Blågrå

33. Min längd: 168 eller nåt

34. Jag tror: japp det gör jag

35. Jag spelar: Faaarmviiilleee hahahaha

36. Person jag beundrar: Alla som törs o vågar

37. Så här bor jag: I min nya lägenhet...en fyrarummare så jag o barn o alla djur får plats :) Mannen med stort M skulle oxå få plats här ;)

38. Antal döda krukväxter i hemmet? IINGEEEN

39. Det här tänder mig: en arbetarkarl :P

40. Det här gör mig avtänd: En fjollig karl..haha

41. Favoritfärg: Svart

42. Favoritcitat: Champagne ska vara torr, kall och gratis..haha nädå jag tycker inte ens om champagne..men jag kommer inte på nåt just nu

43. En hemlighet jag vet: Jag vet flera :P

44 Den bästa present du fått?: åhh många!!

45. Senast köpta skiva: Absolut ingen aning... vem fan köper skivor nuförtiden?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Vet inte riktigt, ögonen?

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen, fötterna, häcken, näsan...finns en hel del ;)

48. Udda förmåga/egenskap: Ja va fan skulle det va då??? Hela jag är udda...haha

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: mask?

50. Vad lyssnar du på just nu? Tystnaden

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbat, varit med August på innebandyträningen, nu ska jag strax duscha

52. Var är dina föräldrar födda? Åkersbera och...vart fan är pappa född??? Nä men guud nu fick jag hjärnsläpp...piinsaaamt....

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang? vilken pizzeria som helst..haha

55. När badade du i en pool senast? I Avesta badhus för nån månad sen...och i syrrans pool...

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo Ronja Rövardotter..haha

57. Hur många barn vill du ha? Har två söta barn..tänker inte skaffa några fler egna...

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hiphop, RnB, jazz...huuuuu ryserrr

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? I Kyrkovalet...jag är inte med i kyrkan...i stora valet? JAPP det vet jag!!

60. Vad har du för TV-kanaler? Många

61. Har du åkt moped någon gång? Öh jaa hade egen som liten...

62. Har du busringt nån gång? Ja var väl det roligaste man visste som liten

63. Har du fått felparkeringsböter? jepp..

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej men skulle faktiskt vilja..

65. Vad har du att vara tacksam för? Mina barn och att vi har tak över huvudet och mat på bordet varje dag

66. Har du en egen trädgård? Neee

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Fåret Shaun..hahaha

68. Kan du alla orden i nationalsången? Skandal jag vet men näää

69. Badkar eller duschkabin? badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Såg en skitbra i lördags..men som vanligt minns jag ej namnet på den...

71. Favoritpizza? Nåt med oxfile och beeearneeesås :P

72. Chips eller popcorn? Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du? inget för tillfället

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öh vad?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? hahaha näää

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Therese o Magnus o alla barn...TAIKONS!! haha

78. Favoritchoklad? Allt som heter Marabou

79. När röstade du senast? Sist det var storval

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Hundra år sen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp

82. Är du bra på matlagning? Jag vågar fan inte erkänna det men nä jag är faktiskt inge alls bra..men det beror på att jag aldrig får öva ordentligt...haha

83. Klarar du att tanka själv? haha jaa men många skullen nog säga näää för jag drar mig för att tanka så jag får ofta soppatorsk...sååå tråååkiigt att tanka jjuuu!!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen? Ja för en miljon år sen

85. Pepsi eller Coca Cola? Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, bla i mataffär o när jag serverade Prins Carl Philip mat när han låg i lumpen..det ni!! :P haha

87. Vad var det senaste du handlade? Middagsmaten, fiskbullar som August beställt...

88. Har du kräkts offentligt? haha ja..dagen efter en midsommarafton..rakt ut i en buss...shit va äckligt

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken..sen gör det ju inget om han är mångmiljardär...haha

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag.

91. Har du ringt något betalnummer? Japp...

92. Kan man vara vän med sitt ex? Va fan ska man behöva va det för??

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Amanda när hon tog bort halsmandlarna för några år sen

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning faktiskt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har ju en privat o en jobb...o jag säger typ lika på båda...det där vanliga..."Hej lämna meddelande..bla bla bla"

96. Vad har du i din väska? Mobiler, Plånbok, Nycklar, huvudvärkstabletter och andra nödvändigheter

97. Har du körkort? Ja.. a och b...skulle dock vilja förbättra på det lite..

98. Det trodde man inte om dig: Nähä inte det...:P har spelat piano i nästan 10 år och kört motocross lika länge (hellre än bra på båda) oooooch gick samtidigt med Isabella Scorupcco på bilskolan..jag fick dock mitt körkort först :D

99. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig ? Kollar datorn o mobilen..

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Alla som orkar...men länka gärna så jag får se vilka som gör det :)

Trevlig fortsatt kväll på er!! :)

Kraaam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0