---------

Båda barnen kom iväg till skolan i morse....jag själv låg kvar i sängen...orkade varken lyfta ben eller armar..men upp kom jag till slut...istället för att ta på mig jobbarkläder så blev det en morgonrock....och ett telefonsamtal till VC...ska träffa en beteendevetare i morgon...och till en läkare i nästa vecka...blir hemma resten av veckan..men att va hemma är inte att bara att va hemma för mig...jag får skuldkänslor...starka såna..hur släpper man taget om  allt för att bara kunna tänka på "mig själv" egentligen??? Jag kan inte sånt..

Bara en sån sak som att jag fortfarande ligger i sängen vid den här tiden är helt sjukt....och att grina sköterskan i örat är ytterligare en sak som inte är "JAG"...man brukar svara "jo tack, huvudet upp o fötterna ner" när någon frågar hur man mår...men med mig är det tvärtom känns det som...hur tar man sig upp igen liksom??

Har iaf bestämt med Therese att vi ska ut och gå till kvällen...måste försöka komma igång mer regelbundet med lite motion...kan man ju behöva....soffan hinner jag sällan att besöka på kvällarna men  att springa här inne är inte samma som att motionera "på riktigt"...

Nä nu måste jag göra nåt..måste ta mig till apoteket oxå...hämta p-pills till Ida som löper och skriker mig o grannarna fördärvade...jävla katt att va kåt!!!

Hejhej så länge!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman

Håller du på att bränna ut dig månne?

För mycket trassel med kroppen skapar obalans.



fasen,va tråkigt att du ska må apa.



puss

2009-09-30 @ 17:31:34
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0