Sorg i hjärtat

Idag är en deppardag....jag som skrev i morse att jag inte skulle beklaga mig över att det är måndag..och nej det gör jag inte heller...kunde varit vilken jäkla dag som helst..men nu råkade det va just en måndag....började i morse...blev lämnad o övergiven efter en helt härlig helg...sen efter jobbet kom lämnandet nummer 2...barnen blev hämtade av deras mormor o morfar och åkte till Sthlm...kvar stod jag helt ensam...för nej till Sthlm för att hämta hem en bil blev det ju inte för min del...och för ett par timmar sen så fick jag ett telefonsamtal..så nu är min bil förmodligen såld...så har nu varit ut och tömt den på min personliga saker...och tog en sväng till macken...buuäääää var ju faan hur vemodigt som helst att veta att det var sista gången jag satt bakom den ratten...har liksom haft den i prick 9 år..minns det som igår den dagen jag hämtade hem den...(haha lät som Bertil 87 år typ)  August var bara ett par veckor gammal....så oktober 2000 till oktober 2009 har jag vårdat den ömt...höhö..fy fan va den fått stå ut med mycket....gud måste fan varit världens billigaste och hållbaraste bil...nu var jag ju jävligt emot att skaffa mig en volvo till, ville ha nåt skoj den här gången..men blev övertalad så jag hoppas jag gjort ett nytt kap med den som står och väntar på mig nere i Sthlm..hade tänkt att hämta den i morgon men hinner inte pga jobbmöte så får klara mig utan tills onsdag...huua hur ska det gå??? ;P haha

Nu ska jag lacka naglarna och slänga mig i soffan....

Ha en skön kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Meeeen inte är du ensam och övergiven. Du har ju mig en halv meter brevid :P Vi kan ju lacka naglarna ihop ;)

2009-10-26 @ 20:58:05
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0