Solsken i mitt hjärta nr 2...

Eftersom mitt inlägg igår kväll fick en stor o fet text så det blev oläsligt så gör jag om den idag.. :)

Gårdagen var en rätt bra dag...sov till halv elva vilket är väldigt olikt mig..men nu är det ju som det är i mitt liv...sen bar det iväg till ishallen...tjohooo jag ställde mig på ett par skridskor för första gången sen skoltiden..det var ju..kul...? hahaha :)

Vaknade av denna zomibie som vägrade att klä på sig o tyckte att man kunde ha en kudde o örngott på sig i skolan...skulle va lite kallt om benen kan jag tro...




Fick en överraskning igår då ett blombud oväntat ringde på dörren...Amanda öppnade dörren och var helt förskräckt för hon trodde verkligen att den skalliga gubben som överlämnade blommorna även var avsändaren....hahahaha
Men nääää dem var från bästa systeryster som var på peppningshumör...man blir sååå glad!! <3



Blommor o choklad gör gott för själen :P bara bina som saknas.. ;P höhö

Gjorde ett nytt besök på jobbet...kändes bättre än sist jag var där..kan bero på att jag var där en väldigt kort stund..hoppas verkligen det kommer gå bra snart igen!!  :)

Idag blir det massage och lite akupunktur...aaahh ska bli skönt....sist jag var där så tryckte hon på några punkter som jag hade jävligt ont på o sa att du borde kolla upp din urinblåsa..så ja det gjorde jag i tisdags o det visade sig att jag hade urinvägsinfektion... :S jag blev lite imponerad av att det må jag säga för egentligen är jag skeptisk till alternativmedicin...kommer ihåg de nålar jag fick i huvudet o på handen vid Amandas förlossning...vilket jävla skämt sa jag o drog bort dem själv....gjorde verkligen ingen nytta....

Nä nu ska jag skicka iväg barnen till skolan sen ska jag plocka lite här...

Ha en skön torsdag :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Väldigt snällt av systeryster tycker jag ;)Skridskor..det var ju kul...? hahaha :)

Ja klart det var ;)

2009-10-08 @ 08:02:54
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, August var verkligen stilig i sin "örngottsmössa", lite svårt att se kanske var man går = ).

Hoppas du hade det skönt när du var nåldyna idag!

2009-10-08 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0