Så var det måndag morgon igen då..

Jag tänker inte klaga på att det är måndag idag.... ;) Helgen har varit hur bra som helst...och att jag är uppe med tuppen idag (och även hinner med ett inlägg här) har sina underbara orsaker de oxå...

Idag blir barnen hämtade av sin mormor o morfar eftersom dem har turen att ha höstlov och ska spendera det i Sthlm.....ev så åker jag med dem ner och hämtar hem en bil åt mig.....äntligen!!!! :)

Nä fan så hungrig jag blev...ska nog passa på att äta frukost i min ensamhet idag innan barnen vaknar....kan va skönt ibland..allra helst efter lördagens/söndagens frukostfiaskon som vi hade här.. ;P höhö

Visit SweetComments.net


Kramis från mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0