Ingen människa är fri som inte är herre över sitt sinne

Okoncentrerad
Minnesstörningar
Inte komma ihåg vad man gjorde på jobbet dagen innan
Glömt vad man läst när man kommit till femte raden
Hänger inte med när folk försöker förklara

Så ser min vardag ut...vilket idag resulterade i en halvtidssjukskrivning i tre veckor....skulle kunna sätta mig ner o grina av frustration..för övriga kroppen har massor med energi numera... :) men nej nej nej...Fröken duktig biter ihop o visar sitt bästa jag...tills nån petar på henne o hon brister ut i gråt kanske...så akta er... ;)

Efter besöket hos företagshälsovården så blev jag nekad att åka tillbaka till jobbet igen så tog mig en runda o letade stövlar...o jaa jag hittade mig ett par...äntligen :)

 


Nu ska jag sätta mig o kolla på töntbönderna på tv...

Hejhej



Kommentarer
Postat av: Lina

URSSCHNYYYYYGGA!!!



När mannekängar du dessa godingar då?



puss i nacken

2009-10-14 @ 22:30:42
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oh, vad snygga.. Måste nog köpa mig ett par stövlar till jag med :)

Sköt om dig och vila upp dig..! Trevlig helg!

2009-10-16 @ 11:54:51
URL: http://veronicaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0